HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: Joe Santagato

Idiots Of The Internet

89399 ratings | 6317085 views
-Featured Video: https://www.youtube.com/watch?v=x3xa0fyXwTE -Podcast: https://soundcloud.com/invasion-of-privacy -Collab Channel: http://www.youtube.com/SDK -Work Channel: http://www.youtube.com/EliteDaily -Twitter: http://www.twitter.com/JoeSantagato -Vine: http://www.vine.co/JoeSantagato -Instagram: http://www.instagram.com/JoeSantagato -Facebook: http://www.facebook.com/JoeSantagatoFans -Tumblr: http://www.jsantagato.tumblr.com -Email: [email protected]
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3340)
Named Named (15 hours ago)
iM gIVing BIrTh tO A HOrse.
cyndi pullen (18 hours ago)
I was just recently told about this guy and now i cant quit watching!! Lol. Definitely puts a smile on your face! Lol
Kawaii Potato (1 day ago)
0:01 Jacob Sartorious😂
Maria Meth Loreto (2 days ago)
SYNONYM ROLLS HAHAHAHAHHAHA OH MYY , I'M CRYIN
MINUTEMAN (4 days ago)
Yeah, this is the kind of piece that makes it on YouTube. Obscure as he is, Minuteman can't go there. https://www.youtube.com/watch?v=-6Aed-yJzA8&t=6s
My name is [dan] (5 days ago)
I wonder what that lady’s baby looks like
MeX3 (8 days ago)
Man, I could really go for some synonym rolls right now.
Rachel Pugh (10 days ago)
I can’t wait until you get in your 40’s, by the way, I’m in my 40’s and I can close down any club any day of the week having the time of my life!!!!
Gaming_wolfX (10 days ago)
I hate those people who are hungry for subs and likes -_-
Krypton (13 days ago)
Dude, if you can't tell that the horse woman is just joking, then you're just stupid! ha!ha!ha!ha!
Shadow Prince Lyon (13 days ago)
Best thing to bench watch on Hallow Weed 😂😂😂
Linuxx (14 days ago)
let me get lord of the flies on tape. thank you
David Troutman (17 days ago)
JOE IT'S BEEN 3 FUCKING MONTHS UPLOAD A DAMN VIDEO
MaeLengMAS (19 days ago)
THE SECOND ONE
Werner Esterhuizen (19 days ago)
3:04 just like grammar used to make.
weeaboo ismeh (24 days ago)
Even if you save 38 dollars a day for 3 years thats like 40 grand
Christopher Bozinovich (27 days ago)
She'd almost have 6,000. She'd have $5,928.
Bret Damron (28 days ago)
I live in Arkansas and Im sad to say there are some people here that are like that.
Mike Sollows (29 days ago)
Poor horsey ,, got crabs
Jonathan Skinner (29 days ago)
All the dislikers are from arkansas
Blunt Bitch (30 days ago)
Awesome video! I can't stop watching you, you're hilarious, cute and I really enjoy your videos.
Dank Memes (1 month ago)
$38 a week for 3 weeks is $5928... he was so close
That actually sounds delicious I'd love some cinnamon rolls right about now though it is 11 at night so I don't know if anyone will actually make me some
L (1 month ago)
The YouTube normies in the comment section...they are the most stupid
Ossyria (1 month ago)
saving 38 dollars once a week for 3 years roughly just under 6 grand, 38 dollars saved once a day for 3 years equals around 41 grand, not feasible. (I think this is right, lol, so bored)
Ossyria (1 month ago)
Or 913 dollars and 24 cents saved every day for 3 years to get just 2 dollars 20 cents under a million
Ossyria (1 month ago)
if a person managed to get some certain amount of money per week and saved 6411 dollars for 3 years then they would make up to just a little over a million and thats assuming they're still paying all their bills and credit cards and other such things. (Or 6410 dollars and 25 cents per week over 3 years to get just one dollar under a million)
Ossyria (1 month ago)
I was bored
Julie Laughlin (1 month ago)
People fucking horses and brothers eating sisters ass 😂🤣
Savvy Elder (1 month ago)
Seriously my favourite series you have joe besides dumbest and weirdest laws XD
Gold Gold (1 month ago)
I'm From arkansas... Rip the secret is out!!!
ChrysOtaku (1 month ago)
“Just made some synonym rolls!” Just like grammar used to make. XD
Bob Bill (1 month ago)
"2+2=dog shit" 🤣 3:42
Fulookin (1 month ago)
You are one
Kayla Everett (1 month ago)
If you save 38 dollars a week for 3 years you'd have 5928 dollars Also joe said 6 thousand which is really close congrats
DPGamez Derek (1 month ago)
2:29 that face gets me every time.
Ken (1 month ago)
🤣 F'n hilarious man, keep it up.👍
ezra km (1 month ago)
Lmao 😂😂😂
Bridget Anderson (1 month ago)
Actually, that would be $5,928 not $6,000
Kayla Jones (1 month ago)
I can watch this repeatly, and still think it is the funniest video ever. Great job joe.
Bubble Butt (1 month ago)
People say they died at synonym rolls which tbh, when sounding out cinnamon does sound like synonym so I will say maybe it's lack of knowledge on how to spell cinnamon. However, I died at the stupid virgin part lol
Don Hennis (2 months ago)
38x36=?
Gayatri Ramchandran (2 months ago)
Maybe that lady was high on the crack 😂😂😂
devil director (2 months ago)
I know how to spell clone and I'm 10
Akhilesh Targe (2 months ago)
You look a bit like James Franco
Maria Munro (2 months ago)
38x52x3 isn't even 6k, it's 5928. and I didn't even need a calculator! #dumbfuck
glacier1982 (2 months ago)
If you saved $38 an hour for 3 straight years, you'd still be shy.
Little Miss Grace (2 months ago)
I'm from Arkansas and I don't fuck animals😂 LMFAO!!
William Bowman (2 months ago)
This is drunk smart
kk 123 (2 months ago)
I’m pretty sure the one about not getting pregnant beacause the sperm is asleep is a joke. Just sayin
David G. (2 months ago)
HAHAHAHA!...
Marshall Cooper (2 months ago)
At 38 $ per year takes over 506 years to save a million dollars
Daniel Price (2 months ago)
Did she actually fuck a horse Did she actually I’m getting in here with restraining orders aplenty Was it actually a foal btw
Lauren Wall (2 months ago)
I feel like there is a special type of funny for people who live in New York like you 😂
Ines Duldulao (2 months ago)
Wth....horses ....eating ass? Lmao
AkTemplar907 (2 months ago)
......nah......
Krishanna Mohammed (2 months ago)
this shit is too hilarious!!!! ahahahahahhahahahaha
Aaron Fuller (3 months ago)
This guy is an idiot!!!!!!!
BubblesThecat Official (3 months ago)
Wow did she marry a horse?
damian allen (3 months ago)
Damn he sexy
I once had sex with an ant!
piefaces1234 (3 months ago)
I started crying I was laughing so hard
piefaces1234 (3 months ago)
Im laughing so hard
Swisscheese13 Wyles (3 months ago)
I live in Arkansas and that never happens.
Rachel Travel (3 months ago)
12 weeks is 3 mouth
You’re a mungo
Pat's Wonderland (3 months ago)
So the mouth is part of the colon?
Seamus Garvey (3 months ago)
If u saved $38 a week for 3 years u would have 5 grand not 6
Aimen Malik (3 months ago)
you and cody ko should collab
majken c (3 months ago)
at 1:42 you could tell he was thinking och addressing the voicecracks but then saying fuck it and just keeps on going
Equinox VGR (3 months ago)
u know this nigga breath smell like shit
Damian Toczek (3 months ago)
It's 5631,43$ 365*3 = 1095 / 7 = 156,428571 * 36 = 5631,43$ 7/36 = 5,14285714 | 365*3= 1095 | 5,14285714 * 1095 = 5631,43$
Damian Toczek (3 months ago)
3:13 This why i stop playing games that much and started coding websites as a hobby, so i can balance this out.
Aaron Litter (3 months ago)
Legend 😂
Wolfy Alex (3 months ago)
*SYNONYM* *ROLLS*
Carmello C. Antoine (3 months ago)
Yoooo, WTF I completely forgot how funny these videos could be!!! Yes their idiots but at least we can acknowledge their “ idiocracy “(urbandictionary for idiocy) and laugh at them. Lmfaooo #Epic
Chloe Wright (3 months ago)
My moms dead.
Melody Leininger (3 months ago)
2+2= Dog shit, Whatever man. lmao XD <3
theminute man (3 months ago)
I don't know if you've learned about human anatomy, but your colon is the part of the digestive system before the Rectum, before the Anus, which is the actual asshole.
Pixelated PEKKA (3 months ago)
“Synonym rolls!” I laughed so hard on that one! 😂😂😂
infowolf1 (3 months ago)
you spend too much in the porno section of the internet I guess.
ABT (3 months ago)
DEFINITELY NOT COPIED FROM JOE WELLERS SERIES
Jarred Hollowell (3 months ago)
boi, we don't fuck horses in arkansas, that's discusting, cousins are where it's at!
96mrjones (3 months ago)
0:42 Joe missed mentioning the guy who left a comment
Barbie's Babbles (4 months ago)
& Hello right back at you! You're hilarious!
N Vannote (4 months ago)
Can not believe the views stupid shit like this gets. Enjoy your gruel folks.
Roshanda E Rhodes (4 months ago)
Cuuuuuuute
Diss Jesus (4 months ago)
The girl would have 5,472 dollars
Nathan Richley (4 months ago)
Two plus two equals dog shit 😂😂😂
no fam (4 months ago)
i live in Arkansas and i can confirm that horse fucking is a normal thing. IN FACT if you don't do it then you get shunned. and ass eating is definitely a thing. We call it ass Mondays B)
Christopher Jorgensen (4 months ago)
3:03 - Just like grammar used to make.
janaye martin (4 months ago)
Yooo i can not take this 😂😂😂
ÙwÚ ÒwÓ (4 months ago)
2+2=dog shit???
Marlynne Struwig (4 months ago)
Jesus stupid dumb pregnant bitch lmao
Marlynne Struwig (4 months ago)
cologne lmao
DCtropical C (4 months ago)
It's been 3 years now and I'm a millionaire. Been saving 38$$ a week. Thanks Joey
jamie ingles (4 months ago)
3:03 just like grammar used to make
Alysa Irving (4 months ago)
You forgot to put ur self in
Talal Alkheriji (4 months ago)
ONLY CAUSE D FROM HP SAID SO
bitch lol (4 months ago)
“You kisses my brother? Tell me how my ass taste.” Unless she is wondering how her brother’s spit taste and she’s calling him an ass. I mean, that’s the only non-incest way to think about it lmao
iqra osman (4 months ago)
2.19 😂😂😂😂
Nicolle Isaac (4 months ago)
😂😂the horse one made me die
Mehroonisa Asvat (4 months ago)
Who watched this in 2k18

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.