HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Jeff3230

Hunting With Women Be Like

20845 ratings | 18521824 views
WARNING!!! For those of you looking to take your girl hunting with you this season... you may want to watch this first!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2898)
Starwars Fan360 (19 hours ago)
Looks like a start of a good porno
SpecticalGamer505 1 (4 days ago)
Sooooo true
jeff corn (25 days ago)
I must have watched this a dozen times .It is cute funny. Love it.
Dylan - (26 days ago)
Look at her boobs 😚😚😚
Брэдли (1 month ago)
Lmao that ending
roger rogerson (1 month ago)
How fantastic are her feet?
Scott Freeman (1 month ago)
Got to admit you guys make me smile
Bill Peirce (1 month ago)
Lol So true
some of my male friends make more noise than a rock concert.....
Tracy Wilson (1 month ago)
Lolol🤣😂🤣🤣🤣
dennis (2 months ago)
lmao
Mitchell Head (3 months ago)
Damn id hit
Hunthing Outdoors (3 months ago)
ha ha ha
الحريم بعصه ف المقناص ههههههههه
Cary B (3 months ago)
Lol hilarious!
Douglas Closen (1 month ago)
Cary B U hunt?
Ismet Subasi (3 months ago)
Look like 40s porno
Patrica Butt (3 months ago)
So true
BIEL HR RIBEIRO (3 months ago)
Sx
sarah hayes (4 months ago)
Not all women my aunt hunts
sharon E vlogs (4 months ago)
I took my mom huntin and I let her shoot my 22 while I shot my 243. When I shot a deer, all she saw was a dead Bambi
Douglas Closen (1 month ago)
sharon E vlogs wat all do u hunt?
SLAP HEAD (4 months ago)
I couldent give a shit about squirrels if she was sitting beside me.
alexander mathieson (4 months ago)
can we see the next stage where she snipes a deer, skins , bones, then cooks it up?
Riley Joseph (4 months ago)
Yup sounds about right
Cherokeeman (4 months ago)
If you take your girlfriend or wife hunting, don't forget to break her down like a shotgun and breach load her.
Ronald Treitner (4 months ago)
if that's how hunting's done then I need to go, just need a girl that's not my wife and i'm set
Texas Panhandle (4 months ago)
Bull, I take my lady hunting and she doesn't act like this
стас карпов
tampajohn (4 months ago)
Listen here young man, I know that she’s your wife, but don’t you EVER stop her from taking off her clothes ever again!
kutlu uner (4 months ago)
if i were him . i would sex there instead of hunting because girl so tempting
gamerninja 70062 (4 months ago)
That's Right
DEAD NIGGER STORAGE (5 months ago)
Can I suck her sweaty feet and toes please!! Sexy toes on her!
RAVENSNFLIES (5 months ago)
i somehow knew this was gunna end with them foolin around. i wouldnt be able to take my chick hunting. we'd simply starve.
Brian Roush (5 months ago)
I was thinking the same damn thing, but I was saying. Bring her down to pound town on the log. Hot sweaty hardcore love. Mmmmmm.
nemo227 (5 months ago)
I've known females who were very capable hunters, trackers, outdoors people. But this is a fun video.
martok2112 (5 months ago)
Hilarious! I love it! :)
Brian Kerr (5 months ago)
man you youngest daughter looks just like you wife.
ThE BazzY (6 months ago)
Серый лах
SparkyMcBiff (6 months ago)
This is very well done! Good job!
Joe Segopodiso (6 months ago)
Rambo
mcdago62 (7 months ago)
NICE TOES!! Mmmmmm
Britney Dupree (8 months ago)
nasty
nonya biz (8 months ago)
you really wanna know why women act like this when they go hunting with these jerkoff redneck homosexual closet queens in camo??? well there you go mystery solved there "DETECTIVE!"
mrhoffame (8 months ago)
I really don't want to like this video, but "Run Squirrel"!!! and her answering the cell phone was HILARIOUS!!! lol
Swagat Padhiary (9 months ago)
hey is that mossberg or winchetser???
Great video, good humor
mjelement89 (9 months ago)
Annette Schwarz is that you???😂😂
Jake Lopes (10 months ago)
I know she looks the pill head at my local bar
Jake Lopes (10 months ago)
Her face looks like a crack head face
bill Guerrero (10 months ago)
La vieja quiere cojer.
Blow Me (10 months ago)
Hunters get shot when they don’t wear orange
six
Jacob Barnhart (11 months ago)
You know them trailer park trash hillbillies sure love them some squirrel ball soup! The only thing they like more is fucking their cousins
Abdul Wahid Razzaq (11 months ago)
Sweetie u r so nice hunter
Jerry Craig (11 months ago)
ok this is funny and you guys are great, what a nice little family, and she does have great legs. I have watched this video before and it makes me laugh every time. Thanks
ALEX cecc (11 months ago)
how can you concentrate on hunting in the woods with a girl like that ??
Jojo siwas Hair line (11 months ago)
**BANG** it was a BIG fuckin spider
Vipul Satardekar (11 months ago)
Looks like prone
Jimmy Roberts (11 months ago)
I see curvy legs....fuk the damn squirrles! lol
HeavensDemon966 (11 months ago)
I only come here for the bosoms.
Rebecca McDaniel (1 year ago)
this is a little girl real women hunt.
Douglas Closen (9 months ago)
Rebecca McDaniel u hunt?
Snowy Christmas (1 year ago)
So true lol
KeepCalm FishOn (1 year ago)
I don't care it was a big fucking spider!! 😂
TasteMyStinkhole (1 year ago)
Quit playing with your hair already you retarded koont.
Genesis H (1 year ago)
she looks like an old version of jenna marbles
Alex Lake (1 year ago)
that good body; perfect legs, at 1:46 a big vag, big breasts
c money (1 year ago)
TFG HDV hdvdh
c money (1 year ago)
TFG HDV hdvdh
good
410223 10 (1 year ago)
Learn how to shoot Heather maybe next time you'll actually hit the dang squirrel
Mudd Clubb (1 year ago)
Why even worry about squirrels or even deer with a Babe like her around! Just my .02, and God Bless Blondes...and America!
mortimer snerd (1 year ago)
Put the squirrels in her lap and she can flap 'em to death with those flabby thighs.....yuccch!
Waylork Skudz (1 year ago)
eye pro, yall gonna lose an eye
PANZERWERFER (1 year ago)
Such manly legs and feet. Long arms and man brows.
Molly Flinn (1 year ago)
Wow Im a girl and I Honestly LOVE Hunting I know some girls are like this but still xD
Douglas Closen (9 months ago)
Molly Flinn wat all do you hunt?
mario bertora (1 year ago)
this is real SHIT !!!!!!!!!!!
Genea Maines (1 year ago)
lololol. so funny.
Vlad Semenov (1 year ago)
very stupid bitch
Mark E Pugliano (1 year ago)
Needs to eat a few less squirrels. Those legs got a little squirrel fat on them.
telecomgear (1 year ago)
I paused to check out her feet.
Nyoman Wahyudi (1 year ago)
dude dame. she look like a beautiful Angel. cute like a swan. wanna kiss her
Storm3r (1 year ago)
she T H I C C af
Max Force100 (1 year ago)
All non hunters that hate hunting and hunters please stop judging our hobbies we all are responsible Hunter's and always look for a clean kill hunting is not about the prized antlers on your wall it's not about getting a deer or not what hunting is being a good sport mane create memories passing on what you know using all of the resources from the deer god gave us deer so we can have them to eat and for people to enjoy looking at them that's what hunting is to me
carlos acta (1 year ago)
Yeah, I don't think I'd get any hunting done if I were with her in the woods!
Md. Golam Rabbani (1 year ago)
What a funny
ThAddeus Dodson (1 year ago)
I am a woman and I ain't that stupid no telling how many squirrels I killed
madrabidfireman (1 year ago)
LMFAO !
jim h (1 year ago)
ha ha ha ha.... that's part of the fun of nature... fooling around.. 😈
EvilMonkey8366 (1 year ago)
HAHAHA!!! This is humor if you didn't notice. I love it, the difference between men and women. Not bad, just different.
bb_22.blazehunter 101 (1 year ago)
lol
John Andersen (1 year ago)
To stupid. ..
Michael Andersen (1 year ago)
All I can say is I LMAO. this was so cute. good job I needed a laugh.
Tom Fuller (1 year ago)
Too funny!!
Oskari Karjalainen (1 year ago)
isn't this just sexism?
Karen Grimsley (1 year ago)
it was a big fukin spi dur  lol!!
tacoma225 (1 year ago)
This is too funny!!!
Nawaz Khan (1 year ago)
sathu sa
Nawaz Khan (1 year ago)
sathu sa
Eric William (1 year ago)
couple baboon going hunting.....funny dude
Ted larson (1 year ago)
Strip her down
Carlos zamor123 (1 year ago)
you need your own rednick show

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.